.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استان مازندران فاقد مدير اجرايي زن ميباشد

مشاور استاندار مازندران و دبير كميسيون امور بانوان استان با بيان اينكه پذيرش مسئوليت توسط زنان در مديريت‌هاي اجرايي، ملاك اصالت زن نيست، گفت: مازندران در حال حاضر، مدير اجرايي زن ندارد. 
 
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس در ساري، زهرا شرف‌الدين در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي كه به مناسبت هفته زن برگزار شد، افزود: زنان مي‌توانند با بروز قابليت و توانمندي‌هاي خود به مديريت برسند.
وي با رد نظريه و تفكر غلطي كه مي‌گويد، مردان، اصالت بيش‌تري نسبت به زنان دارند، گفت: تشخيص اصالت‌هاي شخصيتي مردان و زنان برقراري و ايجاد تعادل در تفكرات مي‌تواند خانواده‌ها را نجات دهد.
شرف‌الدين به بيان مشكلات فرهنگي مردان و زنان جامعه پرداخت و تصريح كرد: عدم شناخت مرد و زن نسبت به جايگاه حقيقي در خانواده‌ها، اطلاع نداشتن از حقوق زنان و مردان و عدم آگاهي از مهارت‌هاي زندگي، مهم‌ترين مشكل فرهنگي مردان و زنان در جامعه است.
مشاور استاندار مازندران در امور بانوان، تدوين قانون حقوق خانواده‌ها در بستر اخلاق را ضروري خواند و اضافه كرد: بسياري از خانواده‌ها با طلاق عاطفي روبه‌رو هستند.
وي در همين ارتباط به وجود سنت‌هاي غلط و بي‌اساس در خانواده‌هاي ايراني اشاره و از شناسايي حدود 50 سنت غلط در مازندران توسط كارشناسان خبر داد و اضافه كرد: اين سنت به معناي واقعي، آداب و رسوم نيست و با تعصبات شديد همراه است
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.